• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    26 Haziran 2010 Cumartesi

    işte ben oldum sen...

    Yağan yağmurdun gökten koparcasına , ISTE ben oldum ruhlara hükmeden Toprak kokun .
    Ben olmasam kim , Benim seni sen Yapan Esinti derdin seni sever .
    BİR Gün durdun sanırım Güneş Beni Senden daha cok sevdi .
    Güldü hep yüzüme ısıttı kalbimi ,Acti çift Sayfalar yollarımın huzura varanlarını .
    Ama o yollardan hiçbiri sana çıkmadı .
    BİR kez içime hapsettiğim sevgin oldu suyum ; direnmek Click , Bitmez diyenlere güvendim Yeni sevgiler aramadım kendime ,
    Ne kadar Yalancı var Alemi devranda .
    Bitti .
    Hatta o kadar Çabuk bitti ki klurudum ...
    Güneşde hic sevmedi aslında Benî .
    KISKANDI seni hapsetti Beni sensizliğe ...


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder