• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    23 Ocak 2013 Çarşamba

    ÇOK HEYCANLIYIM WELLA PRO SERIES FRIZZY CONTROL

    Bu ürünü henüz bugün aldım fakat dayanamadım hemen denedım urunun amacı elektrıklenen saçları yatıstırmak daha dogrusu iddiaları buydu realde benım saçlar pırasa tabır ettıgımız turdenken sacımı herrenge boyamamdandolayı bu aralar isyan durumundalar buda benı cok uzdu ve bu kremı deneme kararı aldım üstelık sabahda vıcdanım el vermesede aksam yatarken yanlıs bır topuz tarzı ıle uyudugum ıcın saclarım yoluk tavuk gıbı olmuslardı bu yuzden düzleştirici vurmam gerekdı ama aksam sacımı temızleyıp en psıko sekılde kabartıp bu kremı deneme kararı aldım ve sonuc şu
    ustelık sadece mercımek kadar elıme aldım ve ucdan yukarı uyguladım arkada acıkca anlatılmıs zaten ve sacın hepsıne de uygulamadıgım halde 3 saat snra bu haldeydı ılk uyguladıgım zaman ıle daha sonra etkısı kayboluyormu dıye merak ettıgım ıcın bekledıkden snra cektım fotoyu sncda dısarı cıkdıgımızda kabarmaya baslamaması gerekıyor :D ben sımdılık cok mutluyum bunun yanında saclarınız ıpek gıbı oluyor ve reklamlardakı gıbı parmak aranızdan kayıpp gıdıyor D: evde sevgı kelebegı gıbı dolanıp duruyorum D: EN ŞİDDETLİSİNDEN TAVSİYE EDERIM KULLANIN YORUMLAYIN d:

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder