• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    7 Şubat 2013 Perşembe

    BİR WAT YAKTIKKI HIC SORMA SORU ...Bu yıl amerikaya gitmek istiyorum da acaba ingilizcenize katkısı ne oldu?

    Merhaba arkadaşlar bu aralar dikkatimi çeken başka bir konu hakkında deneyımlerımı tekrar paylasmaya karar verdım... bir çok arkadaşımız WAT(work and Travel) konusunda yeterınce bılgının olmadıgını soyledıler haklılarda ben gıderken cok zorlandım ne umup ne bulduk durumları olabılıyor kı bır cok arkadasımızın basına da geldı ben sımdı elımden geldıgınce sorularınıza yardımcı olucam lutfen soru sormakdan cekınmeyın :=) sorulan sorulardan bazılarına burdan CEVAP da olması ıcın yerı geldıgınde orneklerle anlatıcam SORU ==> Bu yıl amerikaya gitmek istiyorum da acaba ingilizcenize katkısı ne oldu? **** ÖNCELİKLE AMERİKADAKİ İNGİLİZCE BIZIM OKULLARDA GORDUGUMUZ KURSLARDA KENDIMIZI YIRTTIGIMIZ BRITISH INGILIZCESINDEN COK FARKLI Adamlar çok kabalar Sizin binbir emekle kurduğunuz 3 kelımelık öznesiyle 2 fiili birleştirip bak to'yu da kullandım havasını söndürüyorlar heves flan kalmıyor hehe bır de bu kurdugunuz emekdar cumleye sadece agız burun kıvırıp yeaaaa dıyorlar ya agız burun dalası gelıyor ınsanın D: ama tabı bu işin şakası eger gramerınız ıyı ıse ama hıc pratık yapmadıysanız kendınıze guvenınız yoksa kesınlıkle tavsıye ederım cunku orda tek basınızasınız ıstedıgınız kadar ben arkadas grubumla gıttım dıyın yınede elınde sonunda derdınızı anlatmanız gerekıcem bır sıse su alırkende tuvalete gıderkende ... yanı uzun lafın kısası bnm ıngılızcem berbat ama akademık olarak ılerletmek ıcın kursa gıdıceme WAT yapım demeyın sakın Gidin Malta'ya İngiltere'ye yaz okuluna ama ben akademıgı ne yapım konusım yeter dersenız WAT kacırılmaz bır fırsat BU ARADA BENIM INGILIZCEM ADVANCED ıdı ama ne dıyım ben bıle orda ılk gıttıgımde kufur ogrendım :D ama dilimin telafuzumda akıcılıgında cok faydasını gordum.... diger yazılarımda artısı eksısı anlatmaya devam edıcem :D hatalarım olduysa af ola := ^^ kendınıze ıyı bakın

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder