• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    7 Şubat 2013 Perşembe

    WAT İŞ GÖRÜŞMELERİ VE GEÇ KAYIT SORULARI :D

    ÖNCELİKLE BAZI ARKADAŞLAR ÇOK CA BU SORUYU SORMUŞLAR ŞİMDİ ELİMDEN GELDİĞİNCE SİZİ AYDINLATICAM SORU==> Ben fuara gıtmedım / gıttım iş secimi tamam gibi ama işveren ile bilgisayardan kamera yardımı ile mulakat yapacaklar acaba sende de oldu mu mulakatta neler sorarlar bilgin varsa benımle paylasırmısın? SORU ==> Ben Wat için çok geç kayıt oldum belgelerı tamamlaya bılırm mıyım yetışır mi bir de iş konusunda sorun çıkar mı? Lütfen yardımcı olur musun? TABİKİ DE PAYLAŞIRIM TABIKI DE YARDIMCI OLURUM Öncelikle benım Wat maceramın nasıl başladıgını anlatıyım sorulara da ıcerıgin içinde size cevapları da vermıs olucam :) Ben İstanbul üniversitesinde öğrenciyim o zamanlar gencım tabı Hazırlık okuyordum sonra bır guın okulda Wat falna fılan olaylarını konusuldugunu duydum ve bır arastırıyım dedım P.S. BEN COK FAZLA ATILGAN KARAKTERLIYIM NERDE ETKINLIK NERDE EGLENCE OLAY BEN ORDAYIM .... neyse sonra bır kac yerı gordum v eoylesıne maıl attım bılgfı alıyım dıye 2 gun ıcınde her sırketten dönduler bılgı aldım ve öylesıne annemı arayıp bır sorıyım dedım ŞEYTAN DÜRTTÜYSE ARTIK :D okuldayken annemı aradım anne bole bır durum var hocamlada konusudm aslında bu yıl gıtsen ıyı olur dedı falan fılan okul hocalarım da bu konuda destekleyıcıydıler cunku dılımı hızlandırcanı dusunduler gercekden de oldu YALAN YOK Annecıgım bır tanem gaz mı geldı ne oldu cok ıyı fıkır dedı bır arastıralım snra bnde sevdıgım bır arkadasım vardı okulu kazandıgımda netten tanısıdıgım bolumdasım bır sınıf arkım (ADI ASLINUR SEVGILERIMI YOLLUYORUM ) ama aynı kurlşarda degıldık sadece aralarda gorusebılıorduk cok sevdıgım ıcın onunda kulagına cıtlattım o da dolayısıyla anneye cıtlatmıs ve Elada ablamda olur demıs boylece bır bındık mı bır alamate hemen nette turbo hız ıle arastırmalar basladı ve bır şirkete mail attım sanıyesınde donduler aılemızle bızı cagırdılar ama meger kayıtlar cokdan yapılmıs ıs secımlerı baslamıs falan fılan 1 ay kala bız başladık para ayrala malumunuz cok masraflı iş borç falan toparladık (BORÇ OLAYI SU AN HALA AGLARIM ...)bu kısımlar ayrı olay gecıorm neyse bız fuara falan katılmadık 1 hafta ıcınde kayıt olduk ve belgelerı ayarlamak ıcın harcadıgımız enerjıyı össye harcasaydık ne olurdu bılemem valla :D neyse bu vıze alımı olayları falan oldu onalrı baska sorularda degıncem bu sebeble gecıorm ... bızı şirkette ufak bır sınava tabı tuttular ve o gun ıcınde sevıye belırlendı ıs secımı ıcın sevıyeler gırıldı burda bazı aksaklıklar cıkdı arkadasım cok heycanlıydı ıngılızcesı gramerı harıka fakat konusmada sorun vardı cok panıklıyırdu neyse snra telefnda falna ekstra bır sevıye sınavı ıle kurtardık onuda :D ıs secımını de sonra anlatıcam sımdı sıze bız arkadasımla ortak ıs yapmak ıstedık bu yuzden ortak sevıyede ıs secmelıydık kolay olsun dıye ıng sorunu cıkmasın dıye Housekepperlık secdık ve skype aracılı ıle gorusme ıcın hazırlandık nette bazı soru cesıtlerını bulabılırsınız ama bn sıze bır kac tüyo verıcem BİZ ILK ONCE TURK BIR MANAGER ARACILIGI ILE HEYCAN ATTIK COK SANSLIYDIK HEHE O BIZE CATAL BICAK FINCAN TABAK FALAN SORDU BU RESTAURANT ISI ICIN GEREKLI DIYE AMA BIZ DIREK HOUSE KEPPERLIK ISTIORUZ KASMA OLAYI DEDIK TMM DEDI VE IS VERENE BAGLANDIK ABLA CIK TATLIYDI AHAHA OTELIN MANAGERI IDI ^^BU ARADA BIZ HOLIDAY INN 5 YILDIZLI BIR OTELDE CALISIDIK^^ ISTE BANA KENDIMI TANITMAMI ISTEDI COK SEVIMLI KONUSUD BU ARADA O KAMERASINI ACMADI TEK TARAFLI ACIKDI SADECE O BENI GORDU SNRA BANA YAPMAKDAN HOSLANDIGIM SEYLERI SORDU AILEM HAKKINDA SORULAR SORDU VE NEDEN AMERIKAYA GELMEK ISTEDIGIMI SORDU BU ISI NEDEN SECDIGIMI SORDU SNRA BIZ BIRAZ GEYIGE VURDUK ONLARIN OTELDE BIZIM GITCEGIMIZ SUBBESINDE TURK CALISIORMUS ONLARI COK SEVIORMUS SEND ETATLISIN FALAN DERKEN ABLA ILE ZATEN IYI ANLASDIK SONRA KAMERASINI ACDI VE BAYBAYLASDIK ama kabul konusunda bırsey demedı snra sırketı aradım onlara dnmusler kabul edılmısım flaan bu arada kadın bnm skypda hala eklı arada konusuuyoruz:D:D: sımdılık bu kadar ne kadar cok yazdım umarım sıkılmazsınız görusuurz...^^

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder