• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    16 Eylül 2013 Pazartesi

    MCJ Shopping den hediye CEL DERMA MASKE denemesi 1 2 1 2 :)




           









    EVET MCJ firmasını hepınız bılıyorsunuzdur ve ben de bu firmanın yeni bir ürünü olan harıka otesı maskeyi deneme talebinde bulundum ve bana 35 kişilik deneme kontenjanından şans tanıdılar bu sabah itibariyle elime geçen maskemi deniyorum hatta şu an yüzümde kkkk bakalım neler olucak diğer denediğim maskelereden çok farklı olduğunu söyleyebılırım 2 parcadan olusuyor maskemız ve hem içi hem dışı ayrı tabaka ıle korunuyor şeffaf jelimsi bir yapıya sahip silikon gibi bir şekilde ve yüze tutunumu çok daha harika diyebilirim ^^



    DENEME SONUCU YORUMUM ^^

     maske yüzünüzü o kadar hoş sekılde gergın bır halde sarmalıyor kı acıkcası haraket etmek mimik yapmak çok zor oluyor  ama zamanla  BU etkısı yumusuyor ve sanki kendi cildinizmiş gibi oluyor ve bu da çok hoş bırşey üstelik yürüyüp dolasabılıyorsunuz cunku yuze tamamen yapısıyor bole kalkma yada sarkma yapmıyor :D 

    DGER BIR YANDAN BENIM YUZUMDE COK OYNADIĞIM İÇİN KOCAMAN BIR HALE GELMİŞ İLTİHAPLI BIR SIVILCEM VARDI ACIKCA SOYLEYEBILIRIM KI BI MASKEDEN SONRA NEREDEYSE YOK OLDU HAFIF BIR KIZARIKLIK SEKLINDE SUAN DA IMKANI YOK DIYORDUM AMA MUKEMMEL BIR SEKILDE YATISDIRDI VE BUGUNDE HALA YATISIK SEKILDE  YANI BENIM  KESINLIKLE TAVSIYE LISTEME ALDIGIM BIR MASKE BU BEN ÇOK ALERJIK BIR CILDE SAHIBIM KORKARAK KULLANSAMDA ŞU AN DA IYIKI KULLANMISIM VE MUHAKKAK SATIN ALMALIYIM DIYE DUSUNUYORUM ^^


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder