• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    24 Kasım 2013 Pazar

    Merhaba GENÇLİK Dünyayı dolaşmaya Ne Dersiniz ? ILK ELEME SONUCLARI BELLI OLDU

       



             Evet insan oğlunun ayağına fırsatlar kolay gelmez bir çok şey isteriz ama bazıları  olur bu bazıları da bizim pes etmeden neden o kazanan ben olmayayım neden o benim olmasın neden başaramıyım diye sorduğumuz için bizim olan şeylerdir!
       
             Bu gün size yeni fark ettiğim bir projeden bahsedeceğim. Projemizin adı GENÇLİK OTOBÜSÜ
       
               Bu projede asıl AMAÇ (linke bakınız) Avrupa da ve Balkanlarda yaşayan gençlerin bir araya gelerek kaynaşmalarını, ülkemiz gençleri ile AB ve Balkan ülkelerindeki gençlerin birbirlerini tanımaları ve ayrı toplumlara ait insanların birlikteliklerini oluşturacak proje ortaklıkları kurmalarını sağlamak olarak geçiyor.
                                    Yani bu proje ile gittiğimiz ülkeler de yeni dostluklar kuruyoruz kültür alışverişi yapıyoruz tabi kendi Ülkemizi de onlara tanıtıyoruz.
        Benim en çok bu kısmı dikkatimi çekti çünkü beni tanıyan arkadaşlarım da bilirler ki en büyük hayalim ülkemi tanıtmak bu neden ile hatta bir kaç proje çalışmasına bile başladım hatta bu gezilerimi  Belgesel olarak  çekmek istediğim için de şu an da burslu olarak VİDEO Kurgu ve Editörlüğü eğitimi alıyorum anlayacağınız bu PROJE resmen bana altın tabakla gelmiş bir şans. Peki sizin de neden olmasın bence kesinlikle kayıt olun ve kazanırsanız bana da haber verin eğer kazanamaz isem en  azından böyle bir olaya vesile olduğum sizin için mutlu olayım :D        


    Bu yıl bu projenin 5. si gerçekleştirilecek  ve Gençlik otobüsünün bu sene ki ROTASI (bknz link)

    SOFYA                 
    BÜKREŞ            
    BUDAPEŞTE     
    VİYANA               
    FÜSSEN             
    FREİBURG 
    PRAG
    BERLİN
    AMSTERDAM
    BRUGGE
    BRÜKSEL
    LÜKSEMBURG
    PARİS
    MADRİD
    BARSELONA
    MONTE CARLO
    VENEDİK
    PİSA
    FLORANSA
    ROMA
    VATİKAN
    BİRİNDİSİ
    İGOUMENİTSA
    SELANİK 





    Şimdi hepinizin içi kıpır kıpır değil mi tahmin etmiştim :D
    Aklınızdan bu kadar yolu otobüste gitmek nasıl olacak yanıma ne kıyafet almalıyım ya ben çok acıkırım ama acaba üşür müyüm  bavulu ne yapıcaz diye geçiriyorsunuz aslında  gerekli açıklama burada yazıyor aslında ama ben size ufak bir özet geçmeyi istiyorum ilk olarak yolu gözünüzde büyütmeyin o otobüslerde geçirdiğiniz saniyelerin çoğu şamata ile geçiyor geri kalanı da zaten hatırlamayacağınız ölü gibi yattığınız yorgunluk anlarınız olacak yeri gelecek halay çekeceksiniz yeri gelecek son ses müzik ile 
    dj kop kop olacaksınız bunu garantilerim.

    Asıl olay linkde de yazdığı gibi uyumlu olabilmekte yaptığınız her şeyden yaşadığınız her andan zevk almalısınız.





    SON BAŞVURU 05 . ŞUBAT . 2014 UNUTMAYIN!




    KESINLIKLE DERGIYI OKUYUN MERAK ETTIGINIZ AYRINTILARI YAKALAYACAKSINIZ :)



    Tabi bu proje içinde katılım şartları var en önemlisi 18-30 yaş sınırının olması bunun dışında 

    -ÖĞRENCİ OLMA ZORUNLULUĞU YOK
    -DİL BİLME ZORUNLULUĞU YOK  
    -KATILIM İÇİN ÜCRET ÖDEME YOK  
    -HERHANGİ BİR MÜZİK ALETİ ÇALMA YA DA VB ÖZELLİĞİNİZİN OLMASI ŞARTI YOK
    YANİ SADECE SİZ OLMANIZ YETERLİ 

    DİKKAT 
    BUNU UNUTMAYIN 
    Her başvuru sahibi "Gençlik Otobüsü" facebook sayfasını ve başvuru formunu sosyal medyada en az bir kez paylaşmak zorundadır. 
    https://www.facebook.com/genclikotobusu 
    ( Sosyal Medya paylaşımları ön elemelerde artı puan olarak değerlendirilmektedir. )


    BU PROJE İLE
     01 Ağustos 2014 - 12 Eylül 2014 tarihleri arasında 15 ülke ve 28 şehre  GİDEBİLİRSİNİZ :)
    HADİ SİZDE FORMU DOLDURUN VE BAŞVURUN

    BİR KAC GÜZEL ANI DAHA FAZLASI  https://www.facebook.com/genclikotobusu BURADA









    Ps. Ilk eleme sonuclari aciklandi ve on elemeyi gecmisim cok mutlu oldum 


    arkadaslar sık  sorulan sorular icin 

    http://www.genclikotobusu.com/sik-sorulan-sorular


    Sonuclar icin

    http://www.genclikotobusubasvuru.com/sonuclar





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder