• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    23 Şubat 2014 Pazar

    GENCLIK OTOBUSU 5 TOPLANTISI ICIN ARENA MEGADAYDIK ...


        

    Evet arkadaslar bircogunuzun da bildiği gibi 22 .02. 2014 tarihinde gerceklesen Mega Arena da bende vardim sizler icin bolca resim ve video cektim :D 

    Ilk olarak sabah Arena Megaya vardığımız  zaman gercekten gozlerinde heyecanla parlayan 6000 kisinin bulundugu siranin sonunu bulmak icin yaklasik yarim saat  yürüdük...  
    Sıranın sonunu buldugumuzda sevgi kelebegi olduk ... 
    Büyük bir sabır ile bekleyip iceri girdigimiz de iceride harika bir ekip bizi bekliyordu mukemmel bir karsilama ile bizleri yerlerimize yonlendirdiler.

    Buyuk toplantiya gelen konusmacilar harikaydi kendime guvenim zaten vardi ama daha da gaza geldim diyebilirim :D 
    Harika bir gün mükemmel bir ortam eğlenceli anılar edindik: D




    Arkadaslar harika konusmalar dinletiler soylesiler oldu 
    Gelen ünlüler ve iş adamları listesi
    Kendilerini tanimayip daima imrendigimiz is adamlarinin nasil bu mertebelere geldigini ogrendigimde ben neden basaramiyim dedim. 
    Ki kendisine guveni olan biriyimdir zaten ama olanak yaratma ve insanin gaza gelmesi gerekiyor haha :D 
    Ben de bu toplanti sonrasi feci gaza gelmis bulunuyorum 
    Kim tutar beni :D

    Harika insanlardan olusan harika bir toplantiydi :
        

          Arkadaslar oncelikle bu 2. Eleme surecinde yapacagimiz ilk is kendimizi anlaticagimiz daha dogrusu bu proje de ne sekilde yer almak istiyoruz bunu anlatacağız...

         

          Bu videomuzu en icten.halimizle cekmemiz gerektigini düşünüyorum ayrica videoyu cekmeden once kendinizi taniyin neler yapabilirsiniz olcun ve  basarin: D

         Arkadaslar videoda hangi gorevlerde yer almak istediğimizi  belirticez ve gorev dagilimlari da buradan bakilabilir  ...
    GENCLIK OTOBUSU GOREVLERI ICIN TIKLAYIN :)

       
              Unutmayin videolari yüklemek için  25 subat 2014 ~  07 mart 2014 tarihine kadar  videolar www.paylas.com a yuklenicek  daha acikanlatimini ve nasil yukleyiceginizi videolarimda bulabilirsiniz: )
       Ve bu bulusma icin
              MAKSUT COSKUN DOKUNULMAZ BEY'E
                            Sonsuz teşekkürler: )


    Son dip not canlarim belki bazilaribiz isic adli karti duymustur bizim de artik Genclere özel bir Gençlik karti olacak 

    Tum gelismeler eklendikce ona da ayri bir yazi yazmayi planliyorum :)

       

      
              Bu arada      Basarilar :)   

       
      
      

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder