• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    27 Haziran 2014 Cuma

    TAVSIYE MELEGI CANSU TEREMYAG ILE BULUŞTU




    Merhaba can canlar yazim bazi sebeblerden dolayi gecikdi sebebi bir sonraki yazimda belirticem insallah
    Tavsiye evinin daveti üzerine daha once birkac kez öylesine gittiğim bostanciya dogru yol aldim ve tabiki kaybolmak uzereyken cok tatli tavsiye evi calisanlari metre metre evi tarif etti hatta telefonu kapatmadilar bile kkkk
    Sonunda elimde Öğrenci Boregim ile kapida karşılandım
    Herkes o kadar sevmli ve guler yuzluydu ki kkk cok eglenicegimi o an anladim
    Iceri bir girdim gec kaldigim için cokdan ortam yapılmış ayh ben bir kiskan bir kiskan hemen beni de aralarina kabul ettiler basladik dedikoduya yemek yemeye iyi ki bol elbise giymism pantolon giysem dugmem firlardi o kesin. ..
    Şefika sefimiz bir pilav yapmisdi aman yarabbimm evimin bas köşesinde yeribi alicak o kesin
    Daha neler neler humus mu dersiniz kuru cacik mi ayh agzimin suyu akti
    Bu leziz mamalar mideye indi
    Bosnak pilavimiz              humusumuz   

    Bol sohbetli yemek eslifinde terem yag hakkında bolca bilgi alis verisi yapmisda olduk
    Mesela ben borek ve pilav harici kullanmiyordum ama gayet herşeye yakisiyormus bunu anladim
    Bir tart vardi ki harika ötesi yaa hu yapan arkadasim mugenin bloguna buradan ulaşabilirsiniz
    Mukemmel otesi lezzetliydi zaten kendisinin tarti 1. Oldu tebrikler muck muck
    Sagdaki cikilotali tart number one valla




    Ayrica tavsiye evimiz de cok hosdu vallahi


    Tabi sadece tarif alışverişi yapmadik Izmirdeki bir tavsiye melegine canli baglanti yaptik 




    Ee konuk olunan ev Izmir gibi harika bir şehir olunca yemeklerin yemeyinde yaninda yatin
    Içimizin yağları eridi yahu bakarken
    Yemeklerimizi 
    Yedikten sonra da artik ayrilma vakti gelince yakaladigim gibi Sefika hanimla ve canim yeni blogger arkadaslarimla  selfie nami diger özçekim yaptik

    Cok tatliyiz benceeeeee

    Bu arada kendisiyle tanisip yeni seyler ogrendigim harika makyaj ustasi super insana sevgiler muck

    Aninda söylediklerini yaptim vallahi mukemmel artik göz makyajimi onun dedigi kurallar cercevesinde yapıyorum yillarca bosa cirpinmisim cok kolay tüyolar kaptim



    Birinciligi hakeden.turtamiz

    Bu da Sefika sefimizin gönlümü fetheden enginarli pilav 

    ...
    Hersey harikaydi
    Sınavlar bitince bende terem yagimi kaptım ve kizlara sinav bitti partisi yaptim

    4 katmanli pastisimden sizde ister misiniz acabaaaaa :D





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder