• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    20 Haziran 2014 Cuma

    YAKIN TAKIP MOD ON BLOG TAKIBI NASIL YAPILIR ^*^


       Merhaba Arkadaslar dün gece itibariyle ilk cekilisimi Instagram hesabimda baslatmis bulunuyorum.
    ÇEKILIŞ SARTLARI IÇIN TIK TIK


    Şimdi bir çok arkadaşımızın korkulu ruyasi blog takibi nasil yapılır bundan bahsedicem kisa bir yazi olucak.
    Gercekden cok kolay
    1.YÖNTEM 
    Ilk olarak sayfanin sag üst köşesinde ki takip et butonunu tikliyorum
    Koca kırmızı buton oluyor bu ...
    Ve karsimiza alttaki ekrn çıkıyor

    Bu ekranda ustteki adımızın yazılı oldugu secenegi tikliyoruz ve assagidan izle diyoruz ve son olarak karsimiza aşağıdaki ekran çıkıyor işlem tamamdir...

    Artık benim sevimli bir takipcimsiniz 

    2.YÖNTEM 
    Evet bir diger yönteme gelirsek
    Blogumun alt saginda izleyici pencerem var resimde de gördüğünüz yer ...
    Buradan ok ile gosterdigim mavi butonu tikliyoruz ve assagidaki sayfaya yönlendiriliyoruz

    Burada ister twitter  ister google hesabinizla yani mail adresinizla beni takibe alabilirsiniz
    Google tikladik diyelim assagidaki ekran gelicek

    Ve burdan mail adresinizi (gfc adresi oluyor ayni zamanda) yaziyorsunuz ve artik beni takip edebilirsiniz
    Simdiden tesekkurler 
    Takipleribiz





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder