• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    3 Temmuz 2014 Perşembe

    BEN İSTERSEM YAPARIM... GENÇLİK OTOBÜSÜ GELİYORUM DEMEZ


    BEN İSTERSEM YAPARIM….

    Merhaba Arkadaşlar
           Birçoğunuzun da bildiği gibi ben artık resmen bir Gençlik otobüsü ekibinin bir parçasıyım ve  bu sevincimi tabi ki de en çok sizlerle paylaşmalıyım çünkü en başından son ana kadar her zaman sizlerle ilerledim. Bana desteklerinizi asla unutmayacağım özellikle Ankara elemesine gitmek için yol param için iş aradığımda bana ulaşanları kitap satarken bana destek olanları her birinize teker teker minnettarım.
          İnternette  Gençlik Otobüsü projesini ilk gördüğümde yazılanlar o kadar çok ilgimi çekti ki hemen sizler ile paylaşmak istedim.  Çok şanslı birisi olduğumu hep bilmişimdir nette yurt dışı eğitimleri bursları araştırırken kendimi bir anda Gençlik otobüsü sayfasında buldum oradan gidilen ülkelere oradan da giden arkadaşların blog yazılarına ulaştım.  Daha sonra acaba ücret ne kadar başvuru sartları neler diye bakınıp durdum ve karşıma Maksut hoca çıktı nasıl yani dedim yurt dışına Avrupa ülkelerine gidicem ve yol vize sorunum olmayacak artı güzel ülkemi tanıtıcam. Maksut hocanın neden bunu yaptığını merak ettim neden dedim biri gençleri toplasın ve para almadan Avrupa’ya götürsün açıkçası ilk elemeyi geçip Arena Mega toplantısına kadar da neden bunu yaptığını öğrenememiştim hatta daha 3 gün öncesine kadar emin bile olamamıştım. Artık biliyorum ki bu proje sizin ayaklarınızın altına sadece Avrupa’yı değil  aynı zamanda tüm iş tecrübelerini sorumluluk almayı hatta iş adamlarıyla ortak çalışmayı seriyor. Tek yumruk değiş e birlik halinde haraket etmeyi öğretiyo siz hiç 45 kişi kaybolmadan aynı metrobüse ve metroya bindiniz mi biz ekip olarak bunu başardık, bunu başaran insanların önünde dağ olsa dayanmaz :D.
         Neyse yine çok dağıldım … ilk başvuruyu yaptıktan sonra hemen bloğuma bir yazı yazdım o kadar çok mail yazı ve hatta facebook eklemesi aldım ki şaşırdım. Tanımadığım ama benim vesilem ile projeye başvuran arkadaşlar ile daima kontakta oldum hatta bazıları ilk elemeyi geçince arena mega da tanışma şansı bulduk. Açıkçası İlk elemeyi geçtikten sonra nedense Arena Megadaki toplantı o kadar uzak gelmişti ki İstanbul da oturan biri olarak yine de üşeniyordum gitmeye içimde ki çok bilmiş tam devreye girecekken inatçılığım üstün çıktı ve oraya vardığımda kendimden utandım Adana’dan Ankara’dan Konya’dan üşenmeden gelen arkadaşları o yağmurda yüzlerce metrelik sırayı beklerken görünce kendimden utandım ve silkelendim. Kesinlikle buraya hakkederek gelen insanlarla olduğumu fark ederek Arena Megada yerimi aldım. Harika konuklar ve 43000 den fazla kişiyi eleyip ilk 6000 e kalanın ben olduğumu fark ettim.
         Ben artık resmi olarak Gençlik otobüsünün bir parçasıydım ve kesinlikle ben istersem yapardım cesareti ile doldum taştım toplantıda o video elemesinde sadece ben olacaktım ilk gün ne yapacağıma karar verdim zor olmayacaktı çünkü zaten hep yaptığım şeyi kendim olmayı deneyecektim. Kısa fakat tamamıyla benim projeye katacaklarım ile dolu videomu çektim sorunlu laptopumla kavga dövüş videomu yükledim ve bekledim.
         Ve asıl olay o zaman başladı artık video elemesini de geçmiş ve Ankara’ya bir biletim vardı. Hemen yakın arkadaşlarımla paylaştım ve Kore aracılığıyla kaynaştığım biricik dostumla Ankara biletlerimizi almaya gittim. GENÇLİK OTOBÜSÜ kartı sürprizi ile dönüş biletleri bedavaya geliyormuş bunu fırsat bildik gerçi malumunuz o biletler için neler çektim en iyi siz bilirsiniz. Neyse Ankara da en çok istediğim Atamı tekrar ziyaret etmekti ve facebook ve genlik otobüsü sayfası sayesinde bu hayalimizi de gerçekleştirdik 2 arkadaş gittiğim Ankara’ya yüzlerce arkadaşa sahip olarak döndüm.

        Artık Gençlik otobüsü üyesi olarak Ankara da bir eleme ile karşılaşacağımızı düşünürken tam tersi tamamıyla birbirimize kaynaşmamız için olanak sağlanmış oldu. Yeni arkadaşlarımızla Ankara da kaybolma keyfi metroda sağa sola koşuşturma ve Ego kartımızla hava atmakla meşgul olduk.  İstanbul’a döndüğüm de daha farkı bir yerde olduğumu fark etmiştim ve zaten video aşamasında karar verdiğim sosyal medya çalışmalarımı o ay döneminde Maksut hocaya yolladım ve evet emeklerim sonu verdi ve ben artık Avrupa yolcusuyum ve sizler hala beni destekliyorsunuz her gün harika mesajlarınızla beni daha da gaza getiriyorsunuz. Destek olmak için yaptığınız her şey beni daha da hırslandırıyor sayenizde bu evreye kadar gelen ben en sonunda Resmi olarak ilk defa İstanbul da Vizyon kolejinde yapılan toplantıda karşılaştım. Bu günlere nasıl geldiğini anlamamız için şu ana kadar ki evrelerde asıl yapmak istediğini başaran bir adam ile tanıştım ve artık gerçekten neden 5 kuruş almadan bizi Avrupa’ya götürüyor biliyorum… Çünkü MCD ile yapacağım bu proje benim başlı başına CV’im olacak ben artık bir MCD üyesi olarak bu sorumluluğu paylaşacağım onlarda zavallımlar bana katlanacaklar… Çok konuşan, hafif çatlak, dediğini yapan sevgili Cansu Yıldız’a ….

     Maksut Hocam bana tahammül etmeye HAZIR MISINIZ ‘’

                                              SÖZ VERİYORUM GEÇ KALMIYCAM J




    1 yorum: