• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    27 Eylül 2014 Cumartesi

    Seminar About "Media in Korea" by Juneok KIM in Istanbul (Organized by KGFA)


    Yonhap İstanbul temsilcisi Juneok KIM, bugün İstanbul'da Lotus Eğitim Merkezinde  'Kore'de Medya' konulu seminer verdi. Kore Büyük Dostluk Derneği'nin organize ettiği seminerde bende kameraman görevini üstlendim.
    Harika ötesi bir etkinlikdi benim gibi sosyal medya ile ilgiliyseniz sizin için ele alınmaz olan bu şansı kaçırdığınız için çok üzülmeyin sizler için harika videolar çektim...

    Kim bey oldukça sevecen ve içten birisiydi.
    Sorularımıza içtenlikle cevap verdi. Yarı korece yarı Türkçe yeri geldiğinde ingilizce geçen karşılıklı etkileşim halinde geçen bu seminerde aslında Kore ile ne kadar çok benzer olduğumuzu da görmüş oldum.


    Seminerde en dikkat çeken konulardan biri de tabi tutuklu tutulan gazeteciler ve onların ne kadar cesur olduğuydu. 
    Gazetelerin bağımsızlığı, yayın ahlakı, kanal yayıncılığı, ve daha fazlası için videoya bakınız ....
    Kore'de 20 gün sayfasından da tanıdığım Ece'cim de fotoğraf çekimlerinden sorumluydu....


    Tabi ki de etkinlik sorumlusu canım arkadaşım Dilek ... Emeklerine sağlık...



    Kim bey ve Hilmi bey...




    selfiesiz olmazdı


     Ekip olarak daha sonra da birer kahve döndürdüğümüz doğrudur. Bu yağmurlu havada gelen tüm arkadaşlara teşekkürler... Biz çok eğlendik umarım sizlerde eğlenmişsinizdir...
                         




    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder