• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    26 Kasım 2014 Çarşamba

    KORE YEMEKLERI KURSUNA MERHABA...




    Merhaba arkadaslar
    Uzun zamandir proje isiydi vizelerdi falan derken bayagi uzak kaldim sizden ama dönüşüm muhteşem oldu...
      Simdi bugun ki  MUTFAK SANATLARI AKADEMISINDE GERÇEKLEŞEN KORE YEMEKLERİ KURSUNDAN size bomba gibi enerji dolu bir yaziyla döndüm: ())

    Ilk olarak size bugun yaptigimiz yemekleri tanitmak istiyorum
    Kendisi Capçe oluyor .
     (Japchae )
    Patates eristesi ve cesitli sebzelerden oluşan ve tavada cevrilerek pişirilen bir yemektir.
    Korede bayramlarda ve geleneksel torenlerde sofralarin unutulmazidiz...

    Andong Jjim dak
    Andong yoresine özel bir yemek kendisi ...Mis gibi tavugun ve kore noddle ile mükemmel uyumu ... 


    Bulgogi 
    Bir çoğunuzun bildiği bir lezzet...
    Incecik kesilmiş dana etinin çeşitli  soslar ile terbiye edilmesi ve yuksek ısıda  ızgara yapilmasiyla hazırlanır. ...


    Ve kore mutfaginin sultani 1000 yıllık  gelenek Kimchi. ..
    Bizlerin lezzetine uzak olmadığı  bir lezzet fermantasyon ürünü bol acılı bir turşu diyebiliriz :)

    Egitim cok harikaydı simdi de bize egitimi veren Şef imizi tanıyalım
     Soo Jin KİM 
     Kore'nin şu meşhur "Le Grand Chef-Sik gaek" ve "The King and the Clown-Kral ve soytarı" olmak üzere bir sürü filmlerde yemek yönetmenliği yapan tanınmış bir uzmandır.


    Mutfak sanatlari akademisi gerek mimarisi gerekse egitim kadrosuyla harikaydi orada bizi Konsoloslukdan inci hanim karsiladi bu bizi cok mutlu etti 
    biz 2. Oturumda egitim alicaktik bu swbeb ile sabahki egitime katilan arkadaşım Ece ile karsilasmak surpriz oldu :)
    Ascilik okuyan kuzenim ve canim arkAdasim  Dilara ile yerlerimizi aldik ve dersin baslamasini bekledik sansimiza ders akademinin.ogrencileri ile verilecegei icin gayet rahat bir ders oldu... her yapilanin tadina bakabildik dunyaca ünlü  bir sefin nazik ve surekli gülen  yüzü  esliginde doyurduk karnimizi ....




    Hatta 20 kisiye yakin grupda kimchi yapti ve evlerine götürmeleri icin uygun prosesler kuruldu herşey harika ve planliydi bu sebeb ile.hic biraksilik çıkmadan harika bir gün  gecirdik...
    Tek sikinti herkesin.orta noktasi olan soğuk bir oditoryumda oturmak oldu :(

    Umarim bir gun ben de harik bir mutfaga sahip olup kendi leziz yemeklerimi yaparim ...
    Yeneklerib videolari icin youtube Realistyazar kanalini  ve facebook  Realistyazar sayfasini TAKIP edin
    Videolar burada :)
    Sefimizi taniyalim


    Andong  jjim dak



    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder