• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    5 Mayıs 2015 Salı

    ESKİYİ GETİR YENİYİ GÖTÜR LOL :D

    UZUN ZAMANDIR DEVAM EDEN TAMİRATIM SONUNDA BİTTİ...
    ODAMM PREMSES ODASI OLDU HARİKA BİR KİTAPLIIK BİLE YAPTIM...
    Şimdi konuya gelim Arkadaşlar Gardolabım bazam ve kitaplığımı yenileme duvarları boyama parke değişimi derken evdeki eski dolaplarımı da atmak istemedim ve yenileme kararı aldım...
    İlk işimiz Eminönunden kaplama kağıdı almak oldu...
    Üsttende olsa sizin için fotograflarla anlatmak istedim :D

     DOLABIN ARKADAKI KAHVE TONU ESKI RENGİ BÜTÜN ODAMI BEYAZ YAPTIGIM İÇİN DOLAPLARIMI DA BEYAZ ILE KAPLIYIP DEĞERLENDİRMEYE KARAR VERMEK HAYATIMDA Kİ EN DOĞRU KARARDI....



     KARDEŞİM VE MANEVİ ABLAMLA GAZA GELDİK VE BAŞLADIK KAPLAMAYA
     ARADAKİ KABARIKLIKLARI SAÇ KURUTMA MAKİNASI İLE GİDERDİK VE YAPIŞKANI SABİTLEDİK....
                                                                       SONRASI
                                                           VE DOLABIMMMM

                                                                 İÇİNİ KAPLAMADIK

                                                           VE SON GÖRÜNÜŞÜ

    YANI :D


    BU ARADA BİR RULO FAZLA BİLE GELDİ BAŞKA BİR DOLAP DAHA KAPLADIM HATTA :D
    BU BAHAR BEMBEYAZIMMMMM

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder