• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    21 Temmuz 2015 Salı

    2015 Yılı Birinci Yarı Başarılı Gönüllü Seçim sonuçları

    2015 yılı Birinci yarısında etkinliklerimizde faaliyette bulunan tüm gönüllü arkadaşlara teşekkür ederiz. Bundan sonraki etkinliklerimizde sizlerle çalışamaya devam etmeyi umar, Kore kültürüne göstermiş olduğunuz ilgi için tekrar teşekkür ederiz. birinci yarı gönüllüleri arasından başarılı gönüllü seçimi tamamlanmıştır.
    Seçim sonucu aşağıdaki gibidir.

    İlkkan BALİ
    Pınar ATASOY
    ^^ Cansu YILDIZ
    Merve GENÇER
    Inanamiyorum kazandigima umarim ama sanirim bazi ailevi sebeblerden gidemeyebilirim suan resmen karmasa içindeyim....
    MALESEF gidemiyorum umarim hakkimi devrettigim arkadas benden cok daha fazla eglenir biliyorum ki ben seneye tekrar böyle bir sansa erismek icni cok daha fazla calisicam bu sebeb ile ‪#‎feelteam‬ ‪#‎fighting‬
    Sabahtan beri gerçekten üzüldüğüm anlar vardı fakat o kadar şanslıym ki yanımda olan dostlarım sayesinde şu an çok iyiyim sonuçta ben bilim kadını olucam Kore' ye 10 gün gitmek yetmz ki bana ben orada eğitim alıp mesleğim üzerine araştırma yapmak istiyorum...
    Bir Su Ürünleri Mühendisi kolay yetişmiyor...
    Tekrar yanımda olan #feelteam  feelteam aileme Dilek'ime Ece'me Huri'me Bediş'ime
    can dostlarım Tuğbişime Burcişime ve tabiki biricik kardeşim Damlaşıma
    BENİ SAYISIZ YORUMLARIYLA #MORALRAIL MESAJLARIYLA BOMBA GIBI GAZA GETIREN   #intertail ailesi (#goygoyrail tayfası) ne sonsuz TEŞEKKÜRLER...
    SABAHDAN DAHA İYİYMM Kİ BEN HEM 10 GÜN BANA YETMEZ Kİ HEM DE BEN ASİ KIZIM ŞU ANA KADAR TURLA GEZMEDİM Kİ TUR MU HİÇ DE SEVMEM :D
    HEPİNİZİ SEVİYORUM
    KOCAMAN ÖPÜYORUM
    Doğru yürüdüğüm yolda devam edeceğim seneye  HER ŞEY çok daha güzel olucak...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder