• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    7 Kasım 2016 Pazartesi

    Huzur bulmaya gittigim yerdir Kore...




    Simdi önünde kahvem bir yandan da kore araştırma lıklarım mutluluk çemberi içinde sizlere birşeyler yazmaya karar verdim.

    Hiç bir zaman resmi bir dil kullanıp ciddiyet sınırlarında olamadım bilirsiniz. Yılların birikimi beklentisiyle gittim Kore'ye asla pişman olmayacağına emin olduğum tek gezim kendisi sanırım. 20yi geçkin ülke gördüm gezdim hepsinde hüsran duyacağım şeyler vardır dedim. O beklenti ile gittim ve çoğunda oldu. Ama Kore kesinlikle beni mutlu edicekti biliyordum. Körü körüne bağlanmak demeyelim ama yılların araştırması var işin içinde daha önemlisi yılların kazandırdığı Dostlar var hepsi ayri tatli hepsi mükemmel dostlar...

    Daha sonraları size gezdiğim yerleri tek tek anlaticam ayrıca söz veriyorum mükemmel videolar yapicam ama daha fazla yazmadan dayanamadım. Özellikle instagram ve snapchatten çok fazla istek vardı. Bu arada ikisinde de hesabımı Realistyazar olarak bulabilirsiniz. Bu sebeb ile içimi biraz burada dökmek istedim.

    Hayallerime götüren sevgili uçan halım olur kendisi... Mutlu mesut uçarak dubaiyi atmaya ziplaya geçerek Kore'ye vardığım an havaalanından çıktığınızda o hissi lutfen benim ile paylasin...
    Cunku burada anlatmak için yeterli kelime haznem olduğuna inanmıyorum. Rahatlama mutluluk huzur.. Ki aradığım taa kendisidir.


    Düşünün göğe bakıyorsunuz ama gökyüzü var inanın baktığımızda gördüğünüz gökyüzünden çok daha farklı... Aslında hepimiz aynı gökyüzüne bakıyoruz ama gördüğünüz ve gormek istediğimiz farklı. 
    Elinizin değdiği yapraklar dalından avucunuza düştüğünde birşey olmasin diye elinizden birakamiyorsunuz ...
    Çok mu dram yaptim yapmadim aslında su son 1 bucuk yılda Türkiye de o kadar çok sey yaşadım ki... Hepimiz yasadik neler atlattik... Canıma kastedildi hayattan dışarıdan insanlardan korkar oldum... Kendimden korkar oldum... İnsan yüzüne bakamaz hale gelmiştim ama ben buradayım... Siz de benimlesiniz ... 

    Ben çok mutluyum yağmuru mutlu ediyor sesi sessizliği mutlu ediyor... Sizde kendi mutlu olduğunuz yeri bilmelisiniz ve onu bilmelisiniz... Unutmayın pismalik yaşamak için çok kısa bir hayatımız var...

    Bu yazıda sadece icimdeki sesi yazılı halini bulucaksiniz mantık mantalite dışında size evden çıkmanız gerektirdiğini bağırmak için yazılmış bir yazıdır sonuna kadar girdiyseniz ve hala gezi plani, para biriktirme cizelgesi, vb yapmadıysanız kirilirim.... Lutfen  huzura hayale sevdicege nereye olursa olsun yeter ki istediğiniz yere olsun... Ama bir yere olsun unutmayın sizi bağlayan sizi engelleyen sadece sizsiniz... Ne demiş interrail ailesi Yol Açık Yola Çık...


    Lütfen yeni maceralarımız ve bir sürü surpriz için takipte kalın

    Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi;
    *https://www.facebook.com/ktoistanbulofisi

    #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
    #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
    #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #koreatourism_istanbul #koreatourism #wowsupporters #Ksmile #koreaweek_istanbul #discoverkorea_istanbul #FIT #ktoistanbul #kto_turkey #kto #koreturizmorganizasyonu #imagineyourkorea #2016_2018koreavisityear #koreturizmorganizasyonu_istanbul #koreatourismorganisation_istanbul #kore_istanbul #kfood #kculture #인스타그램 #소맥 #한국 #2018pyeongchangkışolimpiyatları #2018pyeongchangwinterolympics #koreanbbq
    #koreturizmorganizasyonu #ktoistanbul #koreantourismorganization #gezimanya

    1 yorum:

    1. Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi;
      *https://www.facebook.com/ktoistanbulofisi

      #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
      #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
      #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #koreatourism_istanbul #koreatourism #wowsupporters #Ksmile #koreaweek_istanbul #discoverkorea_istanbul #FIT #ktoistanbul #kto_turkey #kto #koreturizmorganizasyonu #imagineyourkorea #2016_2018koreavisityear #koreturizmorganizasyonu_istanbul #koreatourismorganisation_istanbul #kore_istanbul #kfood #kculture #인스타그램 #소맥 #한국 #2018pyeongchangkışolimpiyatları #2018pyeongchangwinterolympics #koreanbbq
      #koreturizmorganizasyonu #ktoistanbul #koreantourismorganization #gezimanya

      YanıtlaSil