• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    21 Aralık 2016 Çarşamba

    Wow supporter nedir ve Muslim Friendly Korea Wow supporter Basın Toplantısı

    Merhabalar arkadaşlar...

    İlk önce sizlere birkaç bilgi vermek için bu yazıları yazmaya karar verdim...

    Birkaç arkadaş bana ulaştı ve bu etkinlerden nasil haberiniz oluyor diye sordular . Özellikle etkinliklerde yanına gelen sevimli arkadaşlar oldu bu sebeb ile bazı bilgiler vereceğim ana yazımdan önce. Biz kimiz? 
    Ben kendimden başlamak istiyorum Kore'ye yuksek lisans amacıyla araştırmalara başlayan Korece öğrenmeyi ilk adım olarak belirleyen bir Kore gazisi Torunuyum. Okuduğum bölüm itibariyle Kore ile hep içli dışlı oldum çünkü benim bransimin sektörün kalbi Kore de atıyordu. (bu arada bendeniz Su ürünleri Mühendisiyim ve bölümünü çok seviyorum ayrıca da Gıda teknisyeniyim su sıralar da Turizm Konaklama işletmeciliği 3. Sınıf ogrencisyim) Bu sebeb ile Kore Konsoloslugu, Kore kültür merkezi, Kore Gazileri derneği hepsi ile gönül bağı ile bağlı olarak çalıştım. Ama su ana kadar Kore Turizm Organizasyonuna ait olduğumu hissettiğim kadar hic bir yere ait hissetmemiştim. KTO olarak bahsedeceğim bu kurum tamamen para amacı gudmeyen sizin istediğiniz Kore'yi ayağınıza getiren bir organizasyon. Yıllardır dedem nedeniyle Kör eile iç ice olan biri olarak diyebilirim ki en etkili etkinlikleri Kot sayesinde gerceklestirebildim. Kendileri gerek gezileriniz gerek merakınız için olsa da sorduğunuz sorulara içtenlikle cevaplayan bir kurum. Benim Kore'ye gidene kadar ki tüm asamamsa her türlü sorunu bıkmadan cevapladilar. Ayrıca orada bana yardımcı olacak her türlü bilgiyi çekinmeden paylaştılar. Küçük tüyolar bile verdiler. 

     KTO her yıl kendisiyle gönüllülük bağı olacak gönüllüler ariyor. Ben sanırım 2. Yılımı bitirdim kendileriyle ve her saniyesinden o kadar mutlu oldum ki kesinkikle. Eğer kendimize güveniyorsanız sosyal medyada gercekten Kore'yi en ictenligimle tanıyorum diyorsanız gönüllü alımlarını takipte kalın bende sayfa da zaten yayınlıyorum bu türlü bilgileri. 
    Bu sebeb ile bu sayfayı takip etmeyi unutmayın...

    =>Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi;



    SIMDI GELELIM BIZIM BASIN TOPLANTISINA...

    Muslim Friendly Korea Wow supporter Basın Toplantısı

    Malumunuz Kore fazlasıyla Müslüman turist alan bir ülke bu nedenle de gelecek Müslüman arkadaşlar sorun yasamasin diye HALAL procedurunu uygulamaya karar verdi ve bazı restoranlara bu konuda çalışma başlattı. Böylece helal öğünler yiyebileceğiniz restoranlar ortaya çıktı bu gelişmeyi de Halal Food Week adı verilen haftada başına tanıttı.
    Bu basın toplantısında bizlerde ayrıca Pyeonchang gönüllüsü olduğumuz resmi sertifikalarımizi teslim aldim. 1 yıllık emegimiz de sayılabilir.


    Benim bu toplantıdan anladığım kadariyla Kore Helal Restaurant etkinliğinin dışında Müslüman Turistler için ayrıcalıklı olanaklar yaratma da kararlı...
    Kore hakkında daha fazla bilgi için
    =>Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi;
    Aynı zamanda Basın toplantısının canlı yayınını izlemek isterseniz...

    Etkinlikte bizi Tiara ve Yeppuni firması yanlız bırakmadı. Yakın zamanda belli ki Kore Türkiye arası etkinlikler çok daha büyüyecek. Ayrıca geçen hafta sonu katıldığımız cevahir etkinliği yazısı ve videolari yakında burada olacak ...









    Tabi ki de kendisi KTO 'nun premsesiii

                                     Wow ekibi


    Ve Ktonun misafirler için hazırladığı harika hediyeler.



    #muslimfriendlykorea #muslimfriendly #korea #ktoturkey #ktoistanbul #kto_istanbul #visitkorea #halalfoodweek #halalrestaurantsinkorea #helal #kbeauty

    Lütfen yeni maceralarımız ve bir sürü surpriz için takipte kalın

    Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi;
    *https://www.facebook.com/ktoistanbulofisi

    #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
    #Istanbulwowpyeongchandsupporters #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #wowsupporters_istanbul #pyeongchang_istanbul #pyeongchangwinterolympic_istanbul
    #wowsupporters_istanbul #wowpyeongchang_istanbul #kto_istanbul #koreatourism_istanbul #koreatourism #wowsupporters #Ksmile #koreaweek_istanbul #discoverkorea_istanbul #FIT #ktoistanbul #kto_turkey #kto #koreturizmorganizasyonu #imagineyourkorea #2016_2018koreavisityear #koreturizmorganizasyonu_istanbul #koreatourismorganisation_istanbul #kore_istanbul #kfood #kculture #인스타그램 #소맥 #한국 #2018pyeongchangkışolimpiyatları #2018pyeongchangwinterolympics #koreanbbq


    #koreturizmorganizasyonu #ktoistanbul #koreantourismorganization #gezimanya

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder