• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    18 Ocak 2014 Cumartesi

    KORECE KIS KAMPI 3. GUN

    Merhaba arkdaslar kusura bakmayin biraz geciktim son gunu yazmaya ama malesef final haftam nedeniyle gecikdi birazcik yazim birde araya GENCLIK OTOBUSU olaylari girdi hahaha...

    Evett geri donelim konumuza kampimizin son gunu icin taksimde baska bir yer ile anlasildigi icin son gunumuzu odakulenin oradaki bir otelin seminer salonunda gerceklestirdik...
    Bir gun oncesinden hazirladigimiz borek coreklerimizi de aldik yola koyulduk son gun oldugu icin birazda icimiz burukdu kabul etmek lazim :(

    Kamp arkadaslarim :)

    Sabah her zamanki gibi ilk is derslerimize basladik gramer tekrarlarimizi yaptik hatta koreye gitmisiz gibi bir plan bile yaptik lol :D
    Araya da reply me 1994 dizisinden tanidik yuzler cikinca cok mutlu oldum hahaha ilk defa konuya dahil olup sevgi kelebegi oldum  trash oppa mod on :p

    Caliskan ogrencileriz biz...
     Derslerden hemen sonra ufak bir ara verdik ve tabiki yemek zamani geldi bugunku yemeklerimiz de harikaydi ayh tadi hala damagimda nimm nimm

    Benim yaptigim borekleri begeniler cok sevindim biricik arkim huri de dolma yapmisdi parmaklarini yediler ... 



    Japche 잡채잡채잡채

    Yukarida gordugunuz makarnamsi yemegin adi japche cok lezzetli bir yemek ben kendisine bayiliyorum evde kesin yapmaliyim dedigim yemeklerden biridir hayrani oldugum bir koreli hanimin blogunda tarifini bulabilirsiniz..
     http://koreyemek.blogspot.com/2013/10/japche.html?m=1

    Yemeklerden sonra da hep beraber cok harika bir bileklik yaptik ama omur torpusuydu arkadaslar yaslandim saclarim beyazladi ki ben taki egitimi almis biriyim vallahi beyinler goctu yapiyim derken ki sagolsun hocalarimiz bizim icin yuzde 80nini onceden hazirlamis da getirmisler sirf 1 hafta bunun icin hazirlanmislar vallahi hayran oldumnn
    Kafayi yemek uzereyken biz ...

    Ama hala takiyorum burdan young dopark hocamin emegine saglik hahaha

    Yapilisini size anlatmayi cok isterdim ama sizi cok seviyorum bu yuzden sizin de kafanizi sisirmiyim insanlik adina lol
    Tabi ki de yemeklerden sonra yaptigimiz sey yine oyun oynadik bizim de bildigimiz bir oyun yine bir ebe arkasini doner ve o sirada bizde adim adim ilerliyoruz ebe dondugu an da kibirdamiyoruz kibirdayani alip ebenin eline bagliyoruz eger yakalanmadan ebeye ulasabilirsen tutsaklari kurtariyoruz ve hen kaciyoruz ki ebe bizi yakalayamasin yalniz ebe her arkasini dondugunde adim atip ilerliyoruz ve tuaf yuz sekilleri veriyoruz ahahha cok eglenceli bir oyundu zavalli enesim de ebe oldu :) 

    Oyundan sonra bolca hatira birakdik arkamizda:)
    Resinlerden kolajlar assagida  ayrilmamiz cok zor oldu 

    Canim sevgi kelebegi hocamm :D

    Cok eglendik begumcan ile pitircik fotolarimiz...




    Guzel anlar...

    Ayrildikdan sonra bir anda olay degisti ve canim Kubramin evine misafir olarak hocalarimizdan bazilarinin gelicegini ve benim de tercumanlik yapmami istemesinden snra butun planlar degisti 
    Kubram beni cagirdigi icn cok mutlu oldum gercekden cok cok eglendim fotolar ve yasananlar geliyor ...

    Evet herkes ile bol bol sarilip birbirimize hatiralar yazdikdan sonra youngsuk unniem sagolsun bize ramen hazirlamis evde yeriz diye onlari alip hotelden ayrilicakken kubramin nazik daveti uzerine  aksam taksimden Koreli  arkadaslarimizi alip Kubranin eve gecmeye karar verdik kardesim Kubra ve ben istiklalde dolanip oyalanip alisveris ettik hatta gunun anisina couple ev terligi aldik istiklalde koreli bir grup kiz arkadasla konusduk fotograf cekildik cok eglendik ve Nuray unniem ile bulusup Kubranin eve dogru yol aldik ikimiz de Beyoglunda oturdugumuz icin yol cok kisa surdu hatta Kubrayla evimizin arasnda da sadece 5 dakika oldugunu ogrenmis olduk... Otobus yerine minibuse bindik yolda vakit jaybetmeyelim diye Nuray unnienin yeni ama sevimli Turkcesiyle yaptigi hatalari ve maceralari anlatti 10dakikalik yol boyunca gulmekden olduk hatta birini size de aktariyim :)
    Nuray unniem marketten yumurta almaya gidiyor ve adama bana 10 tane yumruk veririr misiniz diyor adam anlamiyor tabi neyse ki unniem sonradan hatasini fark ediyor yol boyunca bunlardan bahsettik  bende  Korece ogretmenim ve balik kelimelerinin telafuznun benzerligi nedeniyle hep hata yaptigimizi anlattim karsilikli gulustuk durdukk ....
    Neyse eve vardigimizda direk Kubranin simsicacik gulen suratiyla annesi karsiladi...
     Ve zamanimiz kisitli oldugu icin ve ac olduklarini dusundigumuz icin de direk sofrayi kurduk ve ortak karar sonucu bizi daha iyi anlaticagi icin ve onlarda daha rahat rdiceklerini dusundueri icin yer sofrasi kurduk...

    Annecigimizin lezzetli mercmek corbasi kapis kapis gitti 
    Mercimek corbasini Nuray unniem ile anlatmak Icin de bayagi ugrastik :) 
    Benim yaptigim boreklere bayilmislardi ama Kubramin annesininkinde parmaklariyla beraber yediler pilav ve orman kebabindan bahsetmeye gerek bile yok sofradan burnumuza kadar tok kalktik...
    Kubramin annesinin ellerin saglik...
    Tabiki yemekden hemen sonra sinirsiz cay olayina girdik yaninda da en lezzetlisinden baklava ve cerezsiz olmazdi bol bol cay bb icdik birbirimizin bebeklik resmlerine baktik saatlerce kendimize gulduk ve laflarin yuvarlanmasiyla kina olayina geldi sansimiza evde ufakda olsa kina oldugu icin kucuk capli kina yakma seramonisi yaptik ...
    Ve aksam kapanisini  Turk kahvesiyle yaptik Kubramin annesi kahveyi yaparken bende kucuk kucuk anektodlar gecdim nasil yapildigini anlattim ...
    Bizim sekersiz kahvelerimiz nim nim  kahvelerimizi icerken okuldan Onlardan bizlerden bahsettik bir yandan da enes hala bileklik yapiyordu :) 
    Aksamdn bize hatira kalmasi icinde instant fotografimiz oldu yasasin polaroid makinalar :) 

    Kisacasi harika bir gundu ve mukemmel zaman gecirdik hersey icin cok tesekkur ederim canim arkadaslarima ve bu kampi gerceklestiren Youngsuk unnime :D ayrica Kubramin annesinide kocaman opuyorumnn....

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder