• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    21 Kasım 2018 Çarşamba

    İyi ki doğdunuz Bayan HEO


         Bu benin bekar olarak son doğum günümdü🐞 Bu kadar şaşırmış olma sebebim nikah günümüzün bir gün sonrası olması nedeniyle bir sürü halletmemiz gereken şeylerin olmasıydı😁 Bunun dışında da gidip kaynanamları hava alanından alıcak olmamız gerekiyordu. Bu yüzden hiç-bir sürpriz kutlama olmuyacak diye hafif hüzünlüydüm😔
    Kendimi bildim bileli doğum günleri bizim için önemli olan günlerin başında gelir 👯 Beni bekar geçirdiğim bu son dpğum günümde bu kadar mutlu eden çok tatlı birde kart hazırlayan biricik eşim @wesheo sonsuz teşekkür ederim😻 Galata kulesinde evlenme teklif ettiği için kuleye birde bizi çizmiş gelde aşık olma bu adama ❤
    Seni seviyorum iyi ki varsin bundan sonraki doğum günlerimde hep yanımda olmanı dilerim 🎂

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder