• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    16 Aralık 2018 Pazar

    Bayan Heo olarak dönüş yapmak

                       Merhaba arkadaşlar

     Biliyorum uzun bir süre geçti yazmayalı ama ne cok özlemişim yazamam diye düşünüyordum am elime aldığım gibi ne çok şey birikmiş dedim.
    Hayatımda çok şey değişti




    Mesela şu an işsiz biz kişiyim evet daha fazla canıma okuyan beni sömüren ve kanımı emen o sisteme dayanamadım (3 yıl nasıl dayandıysam artık)

    Mesela uzaktan okuduğum 3. Üniversiteme devam etme kararı aldım son senemdi zaten belki dersleri veririm belki mezun bile olurum 🙈 (umudu pek yoktu)

    Mesela aşık oldum 28 yıllık hayatımda ilk defa aşık oldum asla birinin kalbine dokunacağını hayal bile edemeyen ben kendimi sevgi kelebeği gibi uçarken buldum



    Mesela Kore'ye yüksek lisansa gidecekken Kore de burs veren okul maddi sebeplerden bursumu vereveremeğını söyledi ve ben net bir karar ile Kore'yi hayatımdan çıkardım (En azından eğitim hayatımdan 😂)

    Mesela ben ne olduğunu anlamadan evlendim Bayan Yıldız  Heo oldum

    Yetmedi düğün yapıp Kaynanamla karşılıklı göbek attım


    Bu süreçler hiç kolay olmadı ciddi psikolojik  destek aldım gerek ailem  gerek arkadaşlarım gerekse eşim ve ailesi de çok moral ve güç verdiler ama her şeyin altından tek başıma güçlü bir kadın olarak kalktım

    Kore'ye karşı tavrım yapılanlardan dolayı çok netti fakat eşimin ailesi her şeyi değiştirdi

    Dünyada ki en tatlı Koreli kaynanaya ben sahibim sanırım


    Annem kadar yakın davrandı kızıymışım kabul etti her fırsatta verdiğim kararlara saygı duydu destekledi. Ailem oldu annem babam kardeşlerimin ailesi oldu Kore'ye olan sevgimi sayesinde geri kazandım saygım ise sorgulanır

    Ben evlilik aşamasına geldikten sonra ciddi bir süreç başladı ve kendimi yabancılar ile evlenen çiftlere  evlilik danışmanlığı yaparken buldum bu yüzden ben kimseden bilgi alamadım ama siz sırun yaşamayın diye bu yazıları mesajlarla yazmak da cok yorucu olmaya baslayınca sizinle paylaşmaya karar verdim

    Ben Kore doğumlu Kanada vatandaşı olan benden güzel Türkçe konuşan bir kocaya sahibim bu yüzden süreçte en az bu cümle kadar karmaşıktı hahahhaha


     Süreçleri yaşadıklarımı diğer yazılarda topladım sayfadan bakabilirsiniz yine de sorularıniz için

    Instagram : realistyazar olarak bana sorabılırsınız

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder