• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    20 Aralık 2018 Perşembe

    YABANCI BİRİ İLE EVLENME PROSEDÜRÜ (KORE-KANADA- TÜRKİYE) PART 2


    Evet yeni bir gün ve koşmaya devam....

    Sabah ilk işimiz Konsolosluğa gitmek oldu randevusu olduğu için eşimi hemen içeri aldılar ben de deli gibi dönen koltuklarda oyalanıp oynayıp videolar çektim size

    Wes geldiğinde mutluydu tabi tam ücreti hatırlamıyorum ama ciddi bir ücret ödemişti o kutsal kağıt parçasına zaten türkce verdikleri için tercüme ve tekrar notere gerek kalmadı bu arada ben Beyoğlu doğumlu olduğum için de benim bekarlık belgesine ihtiyacım olmadı

    DİP NOT: aslında almak için gittim ama koca adayım olmadan vermeyeceklerini söylediler. Eşimin kimliğini falan istediler bende evlilik dairesine iletince alma bizde gözüküyor otomatik dedi.

    Neyse dağılmadannnn devam belgemizi karnımızı doyurarak kutlayıp oradan da sağlık ocağına geçtik ( akciğer filmini özel bir yerde 5 dakikaya cektirmiştik aradan çıkarttık )

    Sağlık raporumuzu da alıp tüm belgeler ile Şişhane metroda ki evlendirme dairesine gittik bizden önce suriyeli bir kadın ile  evlenecek bir adam vardı mesela ondan tercüman istediler sonra sıra bize geldi zaten memur bey bizi özellikle beni bayağı tanıyordu belgeleri aldı ben eski soyadımı da kullanmak istediğim için dilekçe mi de verdim.

    Asıl olay başlıyor

    Dedim memur beyciğim
    12 eylül doğum günüm ve kaynanamlar ile ailesi Kore'den gelicek
    14 eylülde kınam var
    15 eylülde düğün var
    17 eylül de de balayına karadenize gidicez

    yanı bizim acilen nikah yapmamız lazım recaaa ederimm :D

    bunları soylediğimizde tarih 11 eylülü gösteriyordu adam baktı hadi sizi 13 eylülde evlendirelim tek o gün boş kalmasın dedi :D


    KOŞUŞTURMACALAR SORUNLAR OLSA DA 2 GÜN DE BEN TÜM BELGELERİ VE SÜRECİ TAMAMLADIM
    BU KONU DA BİR ÇOK ARKADAŞA INSTAGRAMDAN DESTEK VERMEYE ÇALIŞTIM AMA BİLİYORSUNUZ HER ZAMAN BAŞTAN YAZMAK KOLAY OLMUYOR...

    DİP NOT:
    eğer eşiniz Kore vatandaşı olsaydı Taksim Gümüşsuyu'nda ki Kore konsolosluğundan gereken belgeyi direk alabilirsiniz.
    Benim eşim Kore doğumlu olsa da Kanada vatandaşı olduğu için oradan belge alamıyordu.

    DİP NOT 2:
    Tercümanların yeminli olması ve noter anlaşmalı olmasına dikkat edin.

    DİP NOT 3:
    Her belediyenin farklı kuralları olabiliyor özellikle sağlık raporu şartları değişebiliyormuş. Ak ciğer filmş istemeyen de olabiliyormus.
    Sağlık ocağı sorunu yaşayan bir arkadaşım vardı onun sağlık raporu sorununu da taksm Cihangir lab mı ne vardı oradan herşeyi 1 saate yaptırdı film de kan tahlilleri de hatta asm onayını da yaptılar. Ben Wes gelmeden asm den aile hekimimden zaten randevu almıştım hiç sorun olmadı benim sağlık sigortamdan işlem yaptırabildi sadece ciğer filmine 50şer tl ödedik o kadar.

    Şimdilik bu kadar akılınıza takılan sorular olursa sorun
    Instagram @Realistyazar adıyla bana ulaşabilirsiniz

                                  Kınamız

    Dugunumuz 😍






    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder